Art Architecture Design

DIY képeslap falművészet

2015. december 21. 17:18 - Art Architecture Design

diy-postcard-wall-art.png

Csináltam valami újat a nappaliba: egy nagy kollázs képeslapok szerelt hab fórumon.

postcard-set-from-penguin.jpg

Ez a box-set, 100 szüreti Penguin könyv borítója képeslapok volt elszámolásáról szóló táblázatot Antropología pár hete. Meg kellett volna ez. Én szeretem a könyveket. Szeretem a fedél tervez, és imádom a színpalettát. Ők voltak túl jók, hogy ne jelenítse valahogy. Azt is kap őket itt az Amazon.

3d-foam-board-risers.jpg

Úgy döntöttem, hogy állapítson meg a kedvenceim a legnagyobb darab foamcore tudtam megtalálni az én helyi művészeti bolt (30 "x40" $ 5). Úgy tűnt, sokkal érdekesebb, hogy a kollázs 3D nézd levelezőlapok jön elő különböző magasságban. Úgy vágtam néhány kisebb darab hab fórumon, és egymásra őket, hogy hozzon létre "kelők" néhány, a kártyák. Régebben egy, két, vagy három rétegből, hogy változik a mélység. 

double-sided-tape.jpg

Én megragadt a hab darab együtt, és csatolni a képeslapokat a fórumon kétoldalas ATG szalagot kellett a kezét. Jobb volt, mint a nedves ragasztó, amely vetemedik a képeslapokat.

postcard-wall-art-closeup.jpg

Tudtam volna mérni, és vágja a hab fórumon a pontos méretet előtt ragadt a képeslapok, de szerettem volna lenni abban, amelyek egy tökéletesen nyírt él, hogy volt egy síkban a kártyákat. Tehát én úgy döntött, hogy vágja le a fedélzeten, miután látta, ahol a képeslap végül (tartva a 3D is igazított egy kicsit trükkös). Kezdve a bal felső sarokban és a munka le, én ragadt a képeslapok rá a fórumon, kivéve a jobb oldali oszlopban, és az alsó sorban. Aztán jelölt, ahol az élek az utolsó kártyák a végén, és vágja le a felesleget fórumon egy X-akto késsel egy vágás mat. Én igazodik az utolsó képeslapot a szélén, és csatolni őket. 

how-to-hang-foam-board.jpg

Annak érdekében, hogy a nagy hab fórumon vetemedését és hogy olyan módon, hogy akassza fel a falra, én hot-ragasztott fából feszítőkeretekkel. Ez a váz volt egy régi vászon feszített rajta, hogy én el, így tudtam fel újra. Te is megvásárolható fából feszítőkeretekkel egy pár dolcsi minden egy művészeti boltban; jönnek a tetszőleges hosszúságú, amit esetleg szeretné, és hasított sarok harapós őket (részletek itt). A keret lehet kisebb, mint a hab tábla; én történt, hogy egy magasságban van. Én hozzá fűrészfogszerű akasztó a tetején. Az egyik az volt elég, mert ez egy elég könnyű darab. Ön is használja képet vezetékes vagy bármilyen akasztós módszerrel tetszik. 

protective-corner-pad.jpg

Én hozzá öntapadós filc párna, hogy a négy sarkából, hogy megvédje a falat a karcolásoktól. 

penguin-books-postcard-art.png

intelligent-woman_s-guide.jpg

A könyv címek nagyon érdekes. "Egy intelligens nő útmutatója"? Vajon más, mint a vezető a férfiak? Van egy másik útmutató nem intelligens nők? 

there-must-be-a-pony.jpg

Igen, ott kell lennie egy póni! Én még nem hallottam ezt a regényt, de a cím boldoggá tesz. Ó, én csak kerestem és itt van, honnan jön. Remélem, a látogatók élvezhetik a könyv olvasását címek, mint én. Soft Gyümölcstermesztési, rollerezés, robbanószerek, és Repülőgép Elismerés az összes hang, mint nagyon hasznos kézikönyvek és lehet, hogy egy személy elég jól -rounded. 

Szólj hozzá!
Címkék: lakberendezes

A bejegyzés trackback címe:

https://art-architecture-design.blog.hu/api/trackback/id/tr618188942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása