Art Architecture Design

Karácsonyi Gyertyás Díszek

2015. december 22. 14:51 - Art Architecture Design

gyertya-karacsonyi.jpg

A gyertya meleg fénye nem csak jó hangulatot teremt, melegséget áraszt, és kellemes pislákolásával ünnepi hangulatot hoz otthonunkba. Dekorációnak is tökéletes. Nálunk ahogy beköszönt a hidegebb idő, és egyre hamarabb sötétedik, hirtelen tele lesz a lakás gyertyákkal. Leginkább a mécseseket vásárolom, mert nagyon sok gyertyatartónk van, kicsi, nagy, lampionos, lámpás formájú, de szeretem az illatos gyertyákat is. Az idei adventi koszorúnkat nagyon egyszerűen oldottam meg, poharas gyertyákat vettem. Eredetileg szerettem volna magam készíteni, kis teás csészékbe, amiket a bolhapiacon akartam beszerezni, de kicsúsztam az időből, így maradt a gyors verzió. Bordó, forralt boros, fűszeres illatú gyertyákat ragasztópisztollyal ragasztottam fel. Ezeket a gyertyákat azért szeretem, mert miután elégtek a maradékot kikaparom, jól elmosom az üveg tartót és vagy új gyertyát öntök bele, vagy kidekorálom, és új mécsestartónak használom, vagy éppen a sminkes ecseteimet, apróságokat tárolok bennük.

Egy azonban biztos, hogy a karácsonyi hangulat megteremtéséhez elengedhetetlen a sok-sok gyertya. Inspiráció gyűjtésnek megint csak gyűjtöttem pár képet, hogyan helyezd el őket, milyen ötletes megoldások vannak, és miért érdemes idén is beszerezni a teamécseseket még időben?

christmas-candles-ornaments-554x554.jpg

egyszeru-karacsonyi-gyertya.jpg

gyertas-karacsonyi-dekoracio.jpg

gyertya-karacsony.jpg

karacsony-dekoracio.jpg

karacsonyi-dekoracio-fahejjal.jpgkaracsonyi-dekoracio-gyertyaval.jpg

karacsonyi-diszek.jpg

karacsonyi-egesor-hazilag.jpg

karacsonyi-gyertya-dekoracio.jpg

karacsonyi-gyertyak-mindenhol.jpg

karacsonyi-lampion.jpg

karacsony-lampas.jpg

 

karacsonyos-gyertya.jpg

karacsonyos-gyertya-otletek.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://art-architecture-design.blog.hu/api/trackback/id/tr568191896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása