Art Architecture Design

Kovácsoltvas képkeret wc papír gurigából??? Igeeeen!

2016. január 11. 13:16 - Art Architecture Design

wck-c3-a9pkeret.jpg

Teljesen oda vagyok a WC papír guriga újrahasznosításáért!
Azt már gyerekkoromban is tudtam, hogy ez egy népszerű újrahasznosítási termék, de arra csak nemrég jöttem rá, hogy milyen jó dolgokat lehet belőle kihozni az egyszerű ceruzatartón vagy húsvéti nyuszin túl igazi ékessége lehet otthonunknak, mint például ez a remek kovácsoltvasat megidéző képtartó!

Mint mondtam rengeteg WC papír újrahasznosítási ötlet lapul tarsolyomban!

Szeretnéd mindet látni?

Szükséges eszközök:
Farudak
Ragasztópisztoly
Képkeretek
WC papír gurigák
Papírtörlő gurigák
Festékspraywck-c3-a9pkeret1.jpg

A képen látható módon a pálcikák és ragasztópisztoly segítségével csináljunk vázat a képkeretnek.wck-c3-a9pkeret2.jpg

A gurigákat vágjuk fel kb. egy cm-es csíkokra. Hosszában csak egy részét vágjuk fel, ami a hosszabb, nagyobb elemekhez kell majd.

Innentől kezdve pedig beszéljenek helyettem szerintem a képek, bár szerintem nem kell teljesen ehhez a képhez ragaszkodni, hanem engedjük el nyugodtan a fantáziánkat!
Ha valaki esetleg mégsem ért valamit írjon és szívesen válaszolok a kérdésekre!wck-c3-a9pkeret3.jpgwck-c3-a9pkeret4.jpgwck-c3-a9pkeret5-300x225.jpgwck-c3-a9pkeret6.jpgwck-c3-a9pkeret7.jpgwck-c3-a9pkeret8.jpgwck-c3-a9pkeret9.jpgwck-25c3-25a9pkeret10.jpgwck-25c3-25a9pkeret11.jpgwck-25c3-25a9pkeret12.jpgwck-25c3-25a9pkeret13.jpgwck-25c3-25a9pkeret14.jpgwck-25c3-25a9pkeret15.jpgwck-25c3-25a9pkeret16-300x225.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: lakberendezes

A bejegyzés trackback címe:

https://art-architecture-design.blog.hu/api/trackback/id/tr458261470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása